00:28

oroskänsla i kroppen magen huvet
säger till mej att ngt är fel typ som
att vara rastlös men det kittlar nt
lika dant allting snurrar huvet snurrar
kanske som att vara full tänker du
men nej nej nej nt alls på det sättet
tankar huller om buller torktumlare
häng tankarna på tork vill jag skrika
ut i mitt stora inte(t) men det är
ändå ingen som lyssnar ändå ingen
som ser det är fan ingen där alls
 
tankar är förrödande djupa sår
skapas av för många tankar
för många synvinkar intryck
uttryck som trasslas ihop
likt ett garnnystan ungefär fast
nt alls lika ulligt gulligt mysigt
nt så att man vill hålla fast vid
det sticka sej en halsduk av
det å vira den runt halsen
nej nt alls så förstår du
 
trodde att misären skulle
vara över nu är fucking 19
ska fucking dra men tiden
tycks ändå gå alldeles för
långsamt samtidigt som
jag har så himla mkt som
jag skulle vilja (måste( hinna
me alltså jag förstår nt va
livet går ut på alls ska man
va kär ska man bara knulla
alla fina män ska man bli
lebb ska man skita i allt
bli känslolös robot slipper
iaf tycka ngt om sin kropp
för då är man ba en silvrig
snygg plåtlåta yessss jag
vill bli robot
ska skriva det på mitt cv
hoppas jag får många jobb
mångmiljardär
fast juste jag kmr ändå nt
bry mej FUCK LIVET
VRF SKA DET VA SÅ
JÄVLA KOMPLICERAT
VA JAG ÄR NT ENS FULL
MEN ÖNSKAR SÅ MKT
ATT JAG VA DET VRF
ÄR MAN NT FULL JÄMT
VAAAAAAAA
 
skriker så jävla mkt men blir
aldrig hes pratar om ingenting
men folk tror att det faktikst
betyder ngt sedan litar dom
blint på mina lögner om atlt
som "nt är av värde" när det
är det som faktiskt spelar
nån jävla roll skitsamma kivet
är för kort inom en snar framtid
drar jag härifrån kanske kmr
jag aldrig tillbaka
kanske dör jag innan dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0