21:31

är så jävla trött snuvig rälig
och ingenting ingenting ingenting
är värt kvittar va ni alla säger nu
har jag försökt åt helvete me allt
inget går som jag vill å jag sitter
fast på en jävla kontorsstol som
gör ont i röven det finns ingenting
i denna jävla äckelrövvärld att
leva för så jag skiter fan ire nu
nu lämnar jag allt på stand by
å jag skiter i va folk säger för
det spelar alltså ingen jävla
roll alls tänker bli heltidsvego
om jag så måste köpa all
jävla fittmat sj då kan jag
ju passa på att köpa så jävla
lite att livet går under samtidigt
fuck allt å alla för jag orkar
nt va glad längre han va ett
rövhål prec som alla andra
jag kmr aldrig lyckas me nåt
jävla skit i mitt liv för jag är
en liten rövapa som nt kan
ngt mer än att sitta vid en
dator å skriva snabbt som
satan typ men hur ska jag
kunna livnära mej på det
nä prec det går ej nu ska
jag sova för det är det enda
som är värt att leva för
knulla mej i röven snälla
måste känna nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0