00:35

förstår mej nt på livet
över huve taget fick ett
samtal en vän frågade
om jag hade tid me
honom en liten stund han
behövde nån å prata me
han kom å hämtade mej
vi stod mitt ute i ingenstans
lutade oss mot bilen me
en ciggy å han grät å
berättade allt å jag förstår
bara nt hur han som är en
av mina bästa kan ha varit
utsatt för så mkt skit å må
så himla dåligt åh han är
ju världens bästa typ

spenderade 1,5 h me honom
å det va fan riktigt bra spenderad
tid han körde mej hem nu är jag
här alldeles förvirrad konfunderad
å lessen men ändå glaf att han
faktiskt ville prata me mej att
han öppnade sej sådär precis
som man ska känns så bra att
va hans axel

livet är en pungspark av
hårdaste slag men jag
antar att man måste skaffa
sej vänner som honom för
att faktiskt orka överleva
(för det måste vi hörru, det
är nt alla förunnat) å jag
ska orka överleva jag måste
bara finna styrka som nt
sviker som nt får mej att
tveka det är nt lätt men jag
vill

om några timmar ska jag
upp å iväg till skolan hade
kunnat va uppe hela natten
bara för att det känns så
värt att nt sova men att sova
är mitt sätt att försvinna å
jag älskar att försvinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0