20:40

ibland får jag bara
ett såntdär hugg i
magen för att jag tkr
att alla andras liv
verkar så himla mkt
mer intressanta än
mitt eget allting rotas
väl ändå i att jag alltid
varit otroligt rädd för
att gå miste om saker
å för att aldrig få uppleva
vissa saker så jag får
sånadär panikattacker
nu har jag en sådan
vill vara 15 igen alltså
nu har jag prec tagit
studenten å jag vetefan
var dessa åren tagit
vägen elr va jag spenderat
dom me alltså läskigt
antar att jag har lite åldersnoja
ålderskris paniiiiiiiik
vill egentligen bara mysa
me min karl men vi båda
ligger sjuka i varsin säng
han borde va här men han
orkar nt röra sej å nt jag
heller dessutom är jag
jättesunkig så det är väl
till det bättre egentligen

va jag mest ville ha sagt
är att jag önsakr att jag va
15 å naiv å liten å blåögd
igen vill va lättlurad lättfotad
å lättåtkomlig färga håret i
konstiga färger för att det är
coolt känna mej som världens
fränaste som går till skolan
i pyjamasbralls för ja det va
sånt jag gjorde omg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0