16:34

ser man på - ett nytt blogg.se
de senaste dagarna har varit kaos
bästa vänner tog studenten
dagen innan mej jag å karln
stod upptryckta längs väggar
å hånglade å jag ville aldrig
lämna honom just där just då

sedan va det min tur det va
min dag å jag skulle minsann
ta studenten jag försov mej
så till den milda grad att bussen
gick då jag vaknade madre
körde mej kom ändå ganska
bra i tid drack massa champagne
avslutningsmiddag me hela
skolan va odräglig å sjöng
vem vill gå i 1an/2an å det va
så jääävla bra allting

sprang runt på stan å sjöng
å skrek å visslade allt va fint
sen kom vi upp i salongen
rektorn höll tal å jag lipade
ihjäl ungefär drack ännu mer
champagne å va så snuskigt
full minns ej när vi sprang ut
å ner för trappan men tydligen
är det gjort å jag har tagit
studenten

åkte flak som jag nt heller
minns trillade tydligen ganska
mkt men det gör ingenting
har bara sisådär 100 blåmärken
kom hem å grät ännu mer
kunde aldrig sluta där va så
himla många fina hemma
hos mej som ville kramas
å hålla tal å kramas lite till
å mysa å gosa å bara va där
för att det va min dag åh

sen dansade jag sönder natten
å hånglade lite mer me min
älskade pojk å till å me i taxin
satt vi å  hånglade å alla skrattade
kickade the classic
"get a room" å bebi sa "ja jag
hade fan nt bangat" åhhh MAGISKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0