23:55

min blogg.se-app har slutat
fungera å det är extremt
jävla sorgligt då jag iprincip
aldrig anv min datorjävel
å då jag är extremt beroende
av att ventilera mej på denna
bloggjävel

i vilket fall är jag brun efter
italien som va fint som fan
jag å pojki har firat 1 mån
å jag vill bara hångla sönder
honom

matångesten är åt helvete
å jag önskar mest att jag va
frisk men samtidigt är det ngt
av det läskigaste som finns
förstår ej hur det kan va så
jävla motsägelsefullt att leva

igår va jag pisspackad andra
dagen i rad å ändå så tkr mina
vänner om mej å det gör mej
så jävla förvånad

borde nt hata livet så mkt som
jag gör men javene hur man
hanterar en sådan konstig å
komplicerad sak så jag andas
(fast igår höll jag på att kvävas
(och jag gillade det nästan))
så får allting bara bli som det
blir elr va som det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0