18:54

träffade bebo på stan han ba klev av bussen å där satt jag vi kysstes å det är så fint att jag har nån som kmr fram till mej mitt på stan å kysser mej jag är så jävla lycklig att jag har en pojkvän att han tkr om mej prec lika mkt som jag tkr om honom å vi kan hålla handen vi kan hångla hela nätter jag kan ha tokiga kläder men han vill ändå ha mej åh igår läste jag gamla blogginl om va jag verkligen önskade i min drömkille å jag förstår att det låter påhittat å klyschigt men bebz passade in såå bra kanske nt 100% men iaf 90% å det är ju helt fucking sinnes tänk att han har funnits där framför mej hela tiden fan va bra det känns att det äntligen är vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0