11:18

sitter hemma hos p
men p är nt här det
är tyst å skönt å jag
tänker nt äta ngt på
hela dan åh jag är
så lycklig är nt ens
hungrig ska bara dricka
massa kaffe läsa läsa
läsa sitta på balkongen
å röööga sen dricka lite
mer kaffe åhhh

dricker redan kaffe ur världens
bästa mugg den ser ut som en
dalmatinerhund å ist för ett
sånt vanligt, klassiskt koppöra
så är det ett hundhuvud hhihi
åååh ska ta ett foto å visa er
sen mina små läsare

jappp jag är på mkt bättre
humör än va jag varit på
huuur länge som helst å
detta beror endast på att
jag har folk runt mej (nt
just nu ok) å att jag slipper
min fader å slutligen nu att
jag har bestämt mej för att
nt äta å det ska jag nt heller
å det gör mej så jävla lycklig
ååååh wiiiii jaaaa
jag klarar va som helst jag
har kontroll jag är BÄST
(ok ljög lite, är fett speedad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0