11:07

Vad har du på dig?
p's H&M-barn-shorts, en sönderklippt t-shirt å en röd såndärn adidasjacka

Hur mår du?
ganska lugn. morrontrött

Vad önskar du just nu?
sommar på riktigt

Vad har du ätit idag?
en stekt äggvita å kaffe

Vad ska du göra imorrn?
imorn ska jag vakna brevid min karl. vi + ca 10 andra ska göra oss iordning sen dra på extaskalas

Och på söndag?
vakna brevid karln igen hoppas jag

Vem saknar du?
bebi

Senaste köp?
2 paket cigaretter

Vad skrattade du senast åt?
mej sj å p samt vårt lilla får i soffan igårkväll

Vad grät du senast åt?
livet som det är just nu. fyllan fick mej att inse, fick l att förklara hur det ser ut

Vem sov du senast med?
l, g å s

Vad läser du just nu?
körkortsteori

Senast sedda film?
igår såg vi the social network, den levde nt alls upp till förväntningarna

Vilken svordom använder du mest?
fan tror jag

Vem var den senaste som ringde dig?
p

Har du dejtat någon av en annan religion?
oj, jag vet faktiskt nt

Senast 3 inkomna sms?
ett jättelångt från lo som jag nt tänker publicera
"hur e läget me denna tösen?"
"jag kommer kidnappa dig ikväll, bara så att du är beredd"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
långt svar till lo om att jag älskar henne å att hon ska ha det bra i skottlandet

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
psykologi

Vilken är din favoritfrukt?
banan för tillfället. men det finns ju så himla mkt gott. ananas, vindruvor, äpple, passionsfrukt, persika, jordgubbar, hallon, stjärnfrukt osvosvosv

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
gemma ward - bästa komplimangen

Vad är du rädd för?
att jag aldrig ska bli lycklig

En person du tycker är snygg?
ÅHH JAG KMR ALDRIG IHÅG VA HAN HETER MEN JAG ÄR BESATT

Blir du lätt svartsjuk?
nt ett dugg, faktiskt

Din favoritkaraktär ur en serie?
ted mosby fr himym kanske

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
j

Vilket språk hade du velat lära dig?
franska hade varit fint

Vad för sorts killar faller du för?
långa me fina nyckelben, som röker

Vart vill du åka just nu?
typ hawaii

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
typ en G11 elr ngt sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0