00:02

känns obeskrivligt jävla bögigt
ska dit imorn å får se va som
händer hoppas på det bästa
men vet fan ingenting längre
känns som att magin är borta
känns som att allt är försvunnet
vill nt men vet att jag måste
känns som att jag lika gärna
kan ge upp här å nu men har
ändå ett litet uns av hopp
kvar önskar att jag förstod
att jag visste lite mer att
det fanns nån bakgrund som
jag förstod mej på men det
finns ingenting sånt å det
är det som gör mej så jävla
rädd lessen nere trasig rädd

det har nt ens gått lång tid
å jag förstår nt va det är som
gör att det kunde bli såhär
vill nt tänka tbx å önska att
det fanns ngt jag kunde
ändra men gör ändå det
såklart önskar väl mest att
jag visste egentligen å det
kmr jag göra imorn det är
ba massa timmar dit å
det är så himla svårt att
nt gräva en djup jävla grop
som aldrig aldrig aldrig tar
slut
 
fan jag vill nt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0