21:31

okej såhär:
inflammerad käke -
halsinfektion -
studiebidrag +
stockholmsbiljett ombokad (TILL IMORN) +
asbajs väder -
creepers addict +
tio timmars tågresor +


asså jag gillar't fan
juste
pengabidrag från mormor +
WIOWIOWIWO

imorn 08.49 åker jag
så alla kan ju vinka åt mig
som sitter på tåget
alltså fantisera i sitt huvud
mor ska med mig och
hålla koll på mig tills det att
jag sitter på tågaskrället
och laddar upp för
5 h och 43 min
fast i ett skallrande
ramlande rumlande tuffande
litet fint tåg
hoppas jag har en fin plats
med fönster
annars
ANNARS

ikväll kunde jag äta som
en nästan normal människa
det var guld




HERÅ ALLA MINA LÄSARE
(det finaste är att jag faktikst
har ett par stycken hihioo)
PUSS PÅ ER JAG ÅTERVÄNDER
MED MER MISÄR OM EN VECKA
ELLER SÅDÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0