21:30

simmar lugnt
försöker hålla huvudet O V A N F Ö R ytan
äter det gör jag
det tar emot
men jag vill bli en människa
vill kunna säga att jag hade ett liv som tonåring
även om jag ännu bara kommit till att jag spyr på min spegelbild
 
är rädd
när fan känns det bra då?
när fan kan man säga stopp?
 
ingen säger nånsin att jag ser ut att ha gått upp
ändå tkr jag att alla smalheltstecken är ett minne blott
jag är en fetknopp
är det så farligt då?
 
schizofrenin är ett faktum
 
äter ej
full fetthalt
laktosprodukter
mcdonalds
fettet på köttbitar
vitt mjöl
pasta
socker
sådant som det finns ett fiberberikat alt. till (tex vanliga havregryn)
osvosvosv
lång lista
ont i magen
 
måste träna
spritter i benen
 
vene var jag är
vem jag är
vad jag gör
hur jag gör
men
jag är
jag gör
jag vill (ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0