18:28

är så jävla nere just nu
å alla märker det så
jävla tydligt jag orkar nt
dölja längre jag måste
få va depp

hatar bara allt hela jag
skriker misslyckande å
fetma å jag är så sjukt
less på att jag ser det
framför mej men att jag
aldrig gör ngt åt det är
det så jävla konstigt att
jag är fet som en gris när
jag äter precis som en???
svar: nej
vrf tror jag då att jag ska
lyckas bli smal om jag nt
slutar lixom? förstår nt grejen
me att jag är så tjock att
tom mina hjärnceller täpps
till av allt fett öööö

går runt i mina största
brallor för att slippa se
mej sj vill nt vill ej mer
jag skulle ju va smal till
studenten allt skulle ju
vara kirrat då mennnnn
nejee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0