22:46

finns så jävla många ord hela tiden
alltid så många ord som vill ut ut ut
men som aldrig riktigt vågar uttalas
ja jag är en fegis  men det är så det
är jag har lärt mej leva med det

har många förebilder kanske på fel
håll kanske alldeles förfärliga men
som hjälper mej att kanske fortsätta
andas iaf ett tag till för dom verkar ha
det så ba å jag vill ju oxå det lixom

svårt alltid oxå för jag känner mej så
mkt värre efteråt alltså så sjukt mkt
värre så när det ska va detox blir det
ba dubbelt upp ist åh herregud ibland
blir jag bara snurrig helt enkelt

vill mest lägga mej å sova så att det
kan bli imorn å jag kan ställa mej på
helvetesmaskinen å bränna av ett riktigt
långt jävla träningspass å kanske bota
lite av den ångest som härjat i mej å
sugit all energi ur mej de senaste dagarna

imorn kväll ska jag hem till majs å äta
veganmat å det är chill för där är det
ingen som ser elr lägger märke till elr
orkar bry sej om hur lite jag tar å sen
ska vi dricka vin å bli snurriga å sen
ska jag dansa bort hela natten åh gud
har redan ångest över det med vill ej

fan oxxxxxxxxxxxxxxxxå
men idag hittade jag denna bilden som
är ganska gammal å nu har jag fått för
mej att jag nt ser ut så längre utan är
dubbelt så stor men jag tänker ändå
publicera denna för att minnas ngn
dag framöver å sådär

Kommentarer
Postat av: Mi

Du är jätte fin och jätte smal! är avundsjuk på dig.!

2012-03-31 @ 21:57:08
URL: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0