16:59

har köpt laktosfri lättkvarg
(0,1% fett waow) är så himla
glad den va nt ens dyr åh
mitt fakkin liv är typ räddat
haha fast ne kanSke nt men
solen skiner mest hela tiden
nu för tiden å det får mej att
glömma bort mina tjocka lår
lite grann iaf idag åt jag ba
små broccoli till lunch å ingen
bryr sej vrf skulle folk bry sej

gör att-göra-listor å ett fint
kollage till en vän åh så fint
hoppas hon blir glad osv
snart ska jag ut i solen med
vovi ska ba dricka upp kaffet
plugga lite mer religion å
sen så


Kommentarer
Postat av: maria

jag bryr mig ju, väldigt mycket! och du har inte tjocka lår, så långt ifrån tjocka lår det bara går. du är fruktansvärt smal. och jag bara längtar tills du ska förstå hur underbart vacker och underbar du är. jag tycker så mycket om dig, och folk bryr sig, jag lovar. ta in deras ord, ta in deras kärlek. du förtjänar kärlek och värme min fina vän. <3

2012-03-27 @ 19:53:45
URL: http://thingsnevercomereal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0