22:23

vill bara att allting ska vara lite enklare
som att jag skulle kunna äta glass utan
att vilja gråta efteråt äta vadsomhelst
utan att vilja gråta efteråt skulle även
vilja erkänna för alla nära att jag har
problem att jag behöver hjälp skulle
vilja erkänna att jag är svag för en gångs
skull skulle vilja våga be om hjälp
kanske kunna må bra trots allt
kanske kan man bli frisk även om
det känns förjävla jobbigt svårt stort
hemskt äckligt tjockt fult ovärt
 
samtidigt så vill jag ju nt alls ngt
av det ovan jag vill nt bli tjock jag
vill nt sitta å käka allt möjligt veta
att mina fettceller dansar bugg av
lycka det är det sista jag vill jag
vill bli smal vill bli fin vill vara nöjd
slippa gravid mage å dallrande
fettolår slippa tänka så mkt på
ifall jag kan äta elr ej vill bara
vara smal så att jag kan vara
nöjd å leva ett värdigt liv
ungefär
 
svårt att sätta ord när man mår
såhär svårt att finna nån form av
ens uns av balans elr logik i hur
det känns hur det låter hur det
formas inuti mej sj det gör ont
samtidigt som det spänner
dunkar flyter kniper river skrapar
ekar skriker drar sliter ryter
jag vill nt se ut som jag gör vill
ej hata min spegelbild så som
jag gör vill känna mej säker å
fin men det gör jag nt å jag
önskar bara så himla mkt att
jag hade kraft nog att bli prec
som jag vill men jag är svag
å liten å hemsk å faller för
allt som är gott å jag är fet
som en gris å det är nt konstigt
alls
 
åh
hatar kvällar som dessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0