20:49

trodde att NÅNTING kunde bli bra
men sitter här med tårar i ögonen
av världens sämsta anledningen
MEN DET SPELAR INGEN FUCKING ROLL
ska aldrig ngnsin mer tro på ngt
se fram emot ngt
vilja ngt
kmr bli en såndär äcklig männniska
som nt har ngt riktigt liv för att jag är
så jävla rädd för att känna såhär igen
FAN JÄVLA KUK HELVETEEEEEEEE

allting jag tar på/tänker på/ser fram emot/tycker om
faller ALLTID i bitar det spelar ingen
fucking roll det är så mitt liv är
att jag aldrig lär mej är det värsta
borde vara kapabel att ta sånthär nu
men neeeeeeedååååå jag är lika fucking
äcklig dum i huvet å cp
jaaaaaaa kuuuul
hej jag heter ana, jag kan ingenting
för jag fattar aldrig att det nt kmr funka
ändåååå

hatar hur förväntningarna ba byggs upp
för att sen rasa så jävla brutalt å hårt
att jag sj landar under alla skärvor å
det finns ingenting nu
i n g e n t i n g

å febern ba dödar mej å jag dödar snart
mej sj å det va just pga det jävla skit
fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan
alt jag säger kmr aldrig beskriva va jag
känner inombords fan oxå
jag behövde nt detta jag behövde
verkligen nt detta






vill mest dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0