19:14

glädjetårar som väller över åh så himla långt inifrån å jag har nt varit gladare på himla länge jag kan nt ens förklara känslan tänk om det är på riktigt jag hoppas att det är på riktigt för hela alltet lystes upp ngt ofantligt update kmr helt enkelt om några dagar

långa peomenader kalla kinder en alldeles för stor jacka men hellre det ingen får se va som finns under åh gud va jag hatar den jag blivit så fruktansvärt rädd för alla å allas blickar å alla tankar å allas tankar för det finns ingenting värre åh jag är så förlorad förvirrad å förförd

men frågor får inga svar så länge man faktiskt nt ordar det å det gör ju nt jag å jag antar att jag nt vill veta riktigt på riktgt är jag livrädd för va rösten säger till mej jag kmr aldrig komma ur detta på ett vettigt sätt jag kmr aldrig bli nöjd å vrf ska det vara så vrf ska det vara så svårt att förstå vrf är man så jävla dum i huvet vrf ser jag det idag men beblindas imorn vrf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0