17:01

allt är åt  helvete, om det nt framgått redan
jag är så trött på att vara den jag är just nu
trött på att stirra i spegeln å se ett fläskberg
trött på att aldrig ngnsin uppnå ngt bra
trött på att va såhär trött
trött på att frysa
trött på att låtsas att allt är ok
trött på att hitta på bortförklaringar

vill bara bli smal nu
vill bara vara nöjd nu
vill bara kunna le nu
vill bara säga att jag klarade det

men jag klarar ingenting
jag är för svag å dålig å ful å äcklig
fan oxå

ingen sa ngt idag
det är bevis på att allt är som vanilgt
ingen ser ngn skillnad
jag är alltså lika tjock som jag alltid varit
lika tjocktjocktjocktjock som jag alltid varit

HUR FAN BLIR MAN SMAL DÅ

Kommentarer
Postat av: Nathalie

om det är du på din profilbild är du verkligen inte tjock:O

2012-02-27 @ 20:54:46
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Anonym

du är fan inte tjock någonstans. du vet om att du har problem och om du inte tar tag i dem väldigt snart, så kommer du bara bli ännu smalare och smalare, och då blir det värre och värre både fysiskt och psykiskt. du vet att du har problem och då är det lättare att ta sig ur det...sök hjälp.(menade ingenting negativt, tvärtom! -för att hjälpa.)

2012-02-28 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0