21:11

sinnessjukt mkt jävla bögångest
vet ej vart jag ska ta vägen
känns som jag gått upp
14 ton dom senaste dagarna
men jag får ju skylla mej
sj är ett svagt jävla fetto
vill bara sova mej igenom
resten av livet skita i allt
skita i alla vill fan nt att
nån ska behöva se mej
så sjukt osmaklig äcklig
fet tjock GIGANTISK men
det värsta är ändå bara
att jag nt har nån sjbehärskn
önskar att jag va stark att
jag skulle kunna bli smal
men jag är så jävla dålig
å kmr ändå aldrig lyckas
ööööö orkar nt speglar
orkar ej mat orkar ej
människor orkar ej mej sj
vill bara bädda ner mej
sova sova sova tills jag är
smal å tills världen är ett
lite trevligare ställe att
vistas på inget av det kmr
nånsin hända jag kmr va
tjock för alltid å världen
kmr alltid va äcklig (tack
vare mej sj typ)


Kommentarer
Postat av: patricia

alltså vi har ju setts en gång så tycker jag har all rätt att säga att du är SÅ SJUKT FIN. & dessa ord räcker knappast till & jag vet det egentligen. vill bara att du ska veta det. blev så himla glad när du hälsade på mig på emmaboda, seriöst. så himla mycket wow. puss <3

2012-08-12 @ 23:05:31
URL: http://secretariums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0