17:33

det är fantastiskt va mkt dåligt man kan känna under så kort tid min karl verkar hata mej å det känns som att hela mitt älskade kärleksliv redan falerar allt suger allt snurrar jag vill bara gråta men det kmr inga tårar det kmr ingenting han bryr sej nt ett smack igår tittade han nt ens på mej kysste mej nt ens godnatt låtsades nt om mej när jag la armen om honom när vi skulle sova å ville nt prata över huve taget jag har nog aldrig varit ett sånthär stort frågetecken förut å det är så inihelvetes frustrerande har fetaste tjocknojan nu med bara för det å tänker fan nt käka förrän han berättar för mej vafan som är fel drunknar ist i böcker å svart starkt kaffe kanske en del vin oxå ja jo mm vill ej va kvar här vill ej ha ett förhållande om det ska få mej att må såhär åh fan oxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0