20:56

skulle ju va stark nu men
ne ångest så sjukt mkt
jävla ångest vill ingenting
vill ingenting mer än att va
me karln min men tanken
på att behöva gå upp imorn
är bara kvävande tanken
på att han ska han se min
äckliga uppsvällda mage
är bara nt alls lockande åh
jag orkar nt jag saknar ju
honom så himla mkt det är
en jävla ny känsla å så är
jag nt me honom å så är det
typ över 24 h tills vi ses tills
han står framför mej fan va
jag är rädd att imorn nt alls
kmr bli va jag tror är så himla
rädd att allt kmr gå sönder

äckel äcklig ont spänt tjock
ful stor arg ledsen ensam
liten stor gigantisk fetma
svett död övervikt fanskap
död illamående mkt fullt
stopp svag dålig bajs äckel
cp fetknopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0