15:19

hela natten är en dimma
såklart precis som jag sa
att det skulle bli å det va
magiskt när vi pratade om
allt trodde jag knappt mina
öron trodde ej han va den
sortens kille somnade hand
i hand å vaknade likt en
knut

sättet han tittade på mej imorse
när jag satt på sängkanten å
tog på mej mina kläder kan ha
betytt massor men jag orkar
nt snurra in mej sj i långa tanke-
gångar som ändå ba kmr leda
till kras men hans ögon liksom
dansade över min kropp å han
vände generad bort blicken när
jag kollade på honom (så det
borde nt va att han ba råkade
kolla på mej)

men som sagt livet är va det
är å idag har jag nt ätit en
enda smula känner mej
oövervinnelig å det är väl
just det som är det farliga man
känner sej så himla stark

har tagit av bhn satt på slapp-
linnet å pyamasbyxorna kaffet
är min bästa vän å nu ska vi
plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0