14:52

jag känner mej precis som
på bildfan - trött äcklig å
sliten det är en sån dag idag
igen wö allt är bara så sjukt
jobbigt å svårt å allt är bara
trösklar elr snarare berg elr
kullar som jag måste ta mej
över men skitsamma skrev
prov idag sen slutade jag
11:30 lämnade jag provsalen
å begav mej mot bussen hem
nu så ba ligger jag i sängen
har käkat frusen banan å det
är nog det bästa som finns
nästan kollar på äckligt mat-
program vilket får mej att nt
va hungrig mer hehe najsss

snart fre då får jag träffa min
karl jag vill verkligen att han
ska smsa idag hoppas hoppas
det åh ja vi får väl se jag borde
verkligen sätta igång å plugga
så att jag kan skicka in mitt
jätteförsenade engarb blö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0