12:59

idag är en sådan dag där jag ba spyr på allt oavsett. spegeln ba skriker på mej oavsett vilken vinkel elr oavsett om jag blundar. alla skriker högt jag ba tar emot ba gråter hela dagen, hela tiden. det är så jävla svårt att vara smart å stark. det är så jävla svårt att inse att man är dum i huvet när allt man ser i spegeln är fett å misslyckande. jag vill nt se ut såhär, jag vill nt vara den jag är, jag vill va smal å nöjd å kunna våga visa upp min kropp. vill kunna ha jeans utan att vilja kräkas. fick höra härromdagen att jag borde visa mina höftben å glipan mellan låren oftare, men hur ska jag kunna göra det när jag kräks så fort jag ser mej sj. blir mest avis på alla andra som faktiskt lyckas å faktiskt är smala. å som utstrålar styrka å nöjdhet. om det ba fanns ngt som gjorde mej smal, som gjorde mej glad å som kunde övertyga alla omkring mej om att allt är ok å under kontroll. vill ej se tillbaka till mina tonår å skämmas över hur tjock jag va. vill ej skämmas i detta nu heller, men det gör jag. så himla mkt. så himla svårt. så himla äcklig tjock ful arg gråtig uppsvälld trasig dålig svag misslyckad tråkig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0