10:42

livet är så himla konstigt
borde bara va asglad å
fnittrig men det funkar nt
så längre kanske för typ
2 år sen men alltså åh
karlen min smsade världens
finaste igår å det gjorde
mej så jävla lycklig ändå
kan jag nt slappna av å
låta livet va älskvärt för
det är fan nt älskvärt
oavsett allting är mest
komplicerat å jag tror ej
att han kmr älska mej
nåmer ifall han får reda
på mitt inre svarta monster
som styr mina steg å som
är min diktator shit han har
ju redan påpekat att jag
aldrig vill äta ngt han bjuder
på han har redan lagt märke
till sådant som mina nära
vanligt vis nt bryr sej om åh
va det är jobbigt att va tragisk
å trasig när allt man vill är
att va fin å älskvärd

i vilket fall så får han mej
att lyftas upp en liten liten
aning från dyn å det är ju
alldeles fantastiskt faktiskt
det va väldigt länge sedan
sist å det känns fantastiskt
kanske vänder han på mej
elr kanske får mej att fatta
lite elr sluta bry mej lite elr
så kmr jag ba va dum i
huvet resten av mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0