22:02 (eller; att blunda med ögonen)

- i hate you,
i hate hate you -

mr x står nere och skriker
jag önskar att man kunde blunda
med öronen det kan man inte och
jag har tappat bort mina hörlurar

det finns ingen här som kan göra mig hel
det finns ingen här som förstår vad han gör
med mig
det finns ingen här som skulle förstå

orden är för stora för att ens lämna min
mun så här sitter jag anonymt och skriver
om det om oss om honom och jag vill bara
fly bort bort härifrån för jag är aldrig hemma
här ändå är det här jag borde vara

om jag berättar går folk i kras och när jag
inte berättar går jag i kras tusen bitar överallt
ingen städar upp mina skärvor inte ens jag själv
klagosång om hur det ser ut önskar åter igen
att man kunde blunda med ögonen

imorgon är en ny dag syret kommer smaka annorlunda
vi kommer vara en dag längre ifrån frågetecksdagen
och jag kommer kunna andas mellan mina mellanrum igen
en dag då skratten ekar och jag ekar inombords för det
finns ingenting i denna värld som kan fylla mig

inte ens du
aldrig någonsin mr x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0