17:12

önskar att jag hade tusen ord att spotta ut
här idag men jag spottade ut allt igår när
vinet rullade rundor i mitt blodomlopp och
jag snurrade rundor dansade fötterna till
spillror precis som lördagskvällen ska vara
pratade med honom och sa allting önskade
att jag kunde varit nykter och sagt allt men
han lyssnar aldrig så bra som jag verkligen
vill att han ska när jag tar mod till mig och
förösker förklara så jag vet inte precis som
innan står jag tomhänt och svarslös det får
väl fortsätta vara så ett tag till helt enkelt

borde plugga matte och aldrig sluta men
istället äter jag en banan och lyssnar på
musik med hetsiga trummor och låtsas
att jag inet ska upp klockan sex imorgon
för att skriva matteprov åh jag är så rädd
att det kommer gå åt fanders ändå kan jag
inte riktigt bry mig

har haft en fin helg sådär precis lagom som
helger ska vara på något sätt javene jag kan
inte sätta fingret på vad men fint hare varit
sån perfekt mix av allting regn, sol, mys, fest,
saft, vin, kakor, luft, sömn, dans
H A R M O N I

liiiiten dagens låt
JJ – My Life, My Swag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0