12:51

idag gick världen under
för ja jo ja jo ja jo det är
sant det står skrivet på
papper att
jag är sämst och det kommer
alltid förbli så förstod inte hur
jag någonsin kunde få för mig
att tro annat för livet knullar
mig bakifrån och det finns inget
sätt i hela vida världen att
stoppa detta allt suger allt suger
allt suger allt suger
och jag trillade just ner i en
alldeles för djup grop för att
ens orka tänka igenom konsekvenserna
skjut mig skjut mig
puckelrygg och randiga kinder
ingenting kan någonsin få mig att
sitta upprätt igen jag är menad att
vara lite sämre lite fulare lite äckligare
så jag stannar här
mest för att jag inte har energi nog
att räta på ryggen, att torka bort
ränderna och att le sådär som jag
alltid gör jag orkar inte detta var
droppen och jag faller bara

det var kul att lära känna dig
du kommer inte känna igen mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0