15:56

funderar på att höra av mig
byter namn för att vara
lättillgänglig älskar tanken
men den skrämmer mig ändå
vet att det hade kunnat bli så
magiskt men tankar väcker
känslor mer än vad verklighet
gör så jag borde nog tagga ner

dricker vatten äter gurka inga
onda aningar livet speglas i
våra fönster och jag tänker detta
är precis vad som skulle hända

bridget jones är en fantastisk
kvinna jag önskar att hon var
riktig så att jag kunde bli bästa
vän med henne och sedan aldrig
någonsin igen hata livet

men
jag önskar mycket just nu
exempelvis att han bodde
jättenära och att livet var
fint tillsammans med honom
att han flätade samman våra
händer och log sådär snett
att han än en gång sa
"fan vad jag inte blev sugen
på att gå hem nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0