02:42

så fuck you och alla dina ord
som kommer precis i fel tid
jag orkar inte med känslan av
att svimma då jag ser att det
är från dig jag vill inte känna
så längre för ju mer jag tänker
på det desto mer inser jag hur
lite du är värd mig

sitter ändå ensam denna vinternatt
försöker tänka bort det där negativa
som liksom kryper för tätt inpå efter
att fått reda på vad som hände ikväll
trodde ändå att jag skulle vara en av
dom i alla fall när det gällde detta ack
så fel man kan ha och jag sitter kvar
under täcket med alldeles för mycket
chokladkaka i magen

kanske är jag mest patetisk och utan
någon speciell anledning kanske borde
jag själv ta tag i någonting någon gång
kanske hade jag för mycket förhoppningar
förväntningar förförför men jag trodde
ändå att det betydde någonting och sådär

är tillbaka på noll venne ens hur man
räknar till ett känner mig hopplöst
hopplös obotligt obotlig och allt sånt
jobbigt öööeeehhh vill inte mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0