22:24

är förvirrad förstörd förförför vet inte
hostar ut mina lungor tänker hur allt
hade varit om jag inte vad ensam om
jag inte varit så påtagligt ensam med
trasiga allt för trasiga strumpbyxor

känns som novembersöndag då allt
är förstört och hemskt och sentimentalt
men det är ju februari och vi skulle
skratta åt allt idag skrattade jag knappt
alls men åt för mycket men det ordnar
sig idag är det okej att äta olika former
av hjärtan och sen när blev vaniljhjärtan
goda??? javene men dom är min favorit-
kaka tror jag nästan mmm vanilj fast
sockerbombN

ska nog sova nu sova bort alla bekymmer
glömma känslan av veckad panna vakna
duscha dricka kaffe tralla iväg till skolan
med (förhoppninsvis) ett par hela strumpisar
på mej ja så får det bli förlåt mig för deppen
jag gillar egentligen denna dagen tack
mr x för att du alltid ska förstöra (lämna mig
eller ta mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0