19:54

jag bryr mig faktiskt inte
alla saker du gör alla saker
du säger till mitt måttligt
fungerande hjärta eller
själ kanske snarare jag
orkar verkligen inte med
dig och dina jävla bort-
förklaringar för du är sämst
och jag förstår inte varför
jag hela tiden skjuter upp
på att erkänna det för mig
själv men jag antar att
detta är nu då att vi har
kommit hit till denna stund
då jag faktiskt låter dig
passera för vad ända in i
helvete är det för fel på
dig





(när ska jag sluta hata kärlek
när ska jag finna någon vettig
som inte är sämst i skallen
med tusen kilo bortförklaringar
som suger hårdare än a vacuum
cleaner javene vad fa-an jag
snackar om vet bara att jag
lyssnar på fetaste deppen och
att jag hatar honom hatar honom
hatar honom hatar honom ska
aldrig mer aldrig mer aldrig mer
öööö blir så trött på allting till
och med mig själv alltså åh
ska sova hundra timmar inatt
eller sova noll och bara läsa läsa
alla mina böcker som jag lånat
men inte kommer hinna läsa
mer än vart annat ord hoho
herregud tur att jag inte har något
liv i alla fall så att jag kan drunkna
i alla böcker
herå)

(blir man deppig av rödvin????)

Kommentarer
Postat av: hugo

"Det finns ingen olycklig kärlek, det är bara alla idioter som inte vill ha en som gör en olycklig. För kärleken är alltid lycklig så skyll aldrig på den"

2011-03-01 @ 19:17:11
Postat av: Baldergrete

This site is professional and to the point.

2011-08-02 @ 14:47:59
URL: http://baldergrete.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0