16:21

är så jävla
rädd för
trött på
förstörd av
galen på
ALLT
ALLT
ALLT

det var längesedan det var såhär
har inte saknat det men välkommen
tillbaka i guess vill skrika ut allt jag
känner till världen men det kan jag
inte för jag måste låtsas som att allt
är som det brukar även om alla vet
att det är åt helvete egentligen

jag förstår inte hur allt kunde ändras
tillbaka till det förflutna det hemska
det jobbiga det stora svåra som jag
skulle besegra vägrar att ge upp även
om jag gjort det tre hundra gånger
den senaste tiden så trodde jag inte
att det någonsin skulle bli såhär igen

hur ska jag någonsin klara av att
leva ett normalt liv när inget omrking
mig är normalt eller ens i närheten
jag vet inte hur jag ska överleva eller
om jag kommer överleva jag vet bara
att jag måste lyckas

jag är så jävla trött på det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0