21:47

jag önskar att jag kunde slippa undan detta
jag önskar att jag var frisk
jag önskar att jag kunde trycka i mig en hel
glassförpackning och sen leta efter mer
jag önskar att jag bara kunde äta allt som
kom i min väg utan att nånsin ångra mig
jag önskar att det vore lika lätt att tugga och
svälja som att rusa ut genom dörren och gå
en snabb promenad för att bli av med allt fett
man just ätit
jag önskar att jag kunde baka kakor om helgerna
och äta upp allihop utan att känna ett uns ånger
jag önskar att jag var frisk
jag önskar att jag kunde slippa undan detta



(jag hade ätit så himla mycket glass, ballerina,
blåbärscheesecake, oboy, kolakakor, rostade
mackor med massa smör och tusen saker till
jag hade haft tjocka lår och ännu mer knipvänliga
kinder
jag hade velat älska det)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väl fan inte tjock?!?!

2011-08-03 @ 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0