20:43

äcklas av mej sj
fyfan fyfan fyfan
skabbmoster
jag trodde inte att
botten skulle slå mej
sönder så totalt
men jag hade fel
knulllllllllllamejbakifrån
livet vill mej inte väl
och det finns inte ens ord
att beskriva denna känslan
tar allt syre ifrån mej jag
står tomhänt kvar tittar
mej omkring men jag vet
inte var jag ska ta vägen

min mage innehåller för mkt
mat och jag faller faller faller
tänker tillbaka jämför inser
hoppas att det är en synvilla
dör dör dör dör tusen gånger
om faller jag ner i ett hål utan
slut tappar andan tappar allt
förlorar förlorade förlorat
tomhänt ensam naken kall
och jag svarar aldrig för jag
har inga ord kvar förlåt jag
vet att jag är sämst men
du måste förstå

ingenting faller mej nånsin
i händerna alltid blir det fel
alltid gör det ont alltid blir
jag sårad och ja jag är trött
på det ja det gör jävligt ont
ja det är sjukt påfrestande
och ja det tär på mej

förlåt att jag inte längre möter
din blick men mina ögonlock
är för tunga mina muskler är
för svaga och jag har inte tillräckligt
mycket viljestyrka allt mitt
är borta försvunnet spårlöst
jag vet inte hur man syr ihop sej sj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0