16:08

home sweet home
solen lyser jag ryser av välbehag
lakritspipor i solsken pastakastrull
i sängen mitt i natten promenader
med hjärteblottning dansben vinhjärna
glass med varma hallon trädgårdspicknick
solskenspromenader secondhandaffär
mysmorgnar trötta ögon trötta ben
ömma knän glada munnar kaffe kaffe
kaffe kaffe kaffe kaffe vin vin vin öl
öl öl gaby and the guns hur vitt vin blir
till rött sommarkänslor saknad åter-
förening livsglädje
har haft en superfin helg tillsammans med
m. allt ovan är upplevt hur fint som helst
med nya skor klänning kopp skärp väska
nypeppad glad på livet glad på VÄDRET
saknar redan helgen och nätterna som
aldrig riktigt tog slut och glädjen som sprudlade
åh
vill ta ett hål till i örat bara sådär med en nål
men jag vågar inte så jag låter bli plus att jag
aldrig ens använder örhängen heoeioeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0