17:01

dricker kaffe sådär som vanligt
sätter upp håret gång på gång men det i nacken trillar ner (och jag tror jag ångrar att jag klippte lugg)
jag ska snart ut och gå, andra rundan idag gogogo känns askalas
känns som att jag tar ut hösten i förväg men jag orkar inte bry mig, det är september - det är höst

han älskar inte mig och det spelar egentligen ingen roll för jag älskar inte honom heller
saknar att älska eller att tro att jag älskar någon
saknar fjärilsfladdret i mitt hjärta vid kärlek, har inte kännt det på hur länge som helst är så ensam
rymmer iväg till fjärran länder i böcker, förälskar mig i fiktiva pojkar som sitter uppe halva nätterna för att leva
dricker kaffe i galna mängder och önskar att jag hade någon att dricka kaffe med
har klarat mig så länge nu, borde vara min tur nu
borde vara min tur nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0