22:52

och det spelar ju faktikst ingen roll
när alla dina ord inte väger mer än
en fjäder lätt lätt lätt
och det spelar ingen roll för du håller
inte min hand i snöstormen, säger
inte till mig att jag ska komma till dig
eller att du vill komma till mig eller
ingenting alls du säger ingenting alls

fast det är ingen som säger någonting alls
förrän idag och reaktionen blev så mycket
värre än vad både du och jag hade
förväntat oss och jag sa förlåt att det blev
såhär du torkade mina tårar och sa att
du förstod, du sa att du höll med
bara önskade att jag hade sagt det tidigare

kanske önskar jag att jag hade sagt
allting lite tidigare kanske berättat
istället för att hålla inne och gömma
kanske allt hade varit så mycket lättare
nu i så fall, kanske inte alls lättare
vem vet och vad spelar det för roll
när du försöker tyda och jag är för svår
för att du ska förstå när ska du förstå
när ska jag förstå att du inte har rätt
att beträda mig på detta vis
när
när
när

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0