22:46

såg mig i spegeln igår ångrade ingenting inte ens den sista tuggan ville nästan säga att jag var snygg men det gick liksom inte sådär som vanligt trasslade istället in mig i mig själv grävde så djupt lämnade bara kvar öppna sår gick inte att stänga eller glömde stänga jag venne riktigt det blir alltid värre framåt natten skuggorna liksom invaderar mig eller uppgraderar mig eller dödar mig kanske inte alls på ett bra sätt inte sådär fint som man ser på film ne åh ne dom äter upp mig eller matar mig kanske ja matar mig med osynligt bomull som klär mig i förstora kläder äter upp mig själv drunknar i mina stora tröjor ingen får ju se

glömmer bort sådär ibland klickar på paus andas andas andas det är inte lätt men jag lär mig dag för dag är ett litet barn som ska lära sig gå fast jag går åt fel håll jag går åt fel håll ignorerar alla varningssignaler är på helspänn sover kanske tre timmar om natten kanske inte ens det fastnar med blicken i taket vågar inte tända lampan vill inte läsa texten vill inte höra orden vill bara gå gå gå försvinna gå iväg bort långt bort ja det vill jag ingen stoppar mig men alla stoppar mig jag är olaglig

bygger upp murar det är ditt fel gräver ner mig det är ditt fel ditt mitt vårt ert allas fel kanske mest mitt eget eller hans ja honom skyller jag på ja ja det är lättast så precis som allt annat det är lättast så lögn lögn lögn mättas av mina egna lögner ljuger så bra att jag snart själv tror på mina ord ingen vet ändå för ingen vågar ifrågasätta alla ser att mina läppar rör sig alla tror på min rörelse i'm god

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0