23:37

tusen sprickor på mina läppar
kanske alla kyssar kanske
bristen på kyssar kanske
bara kylan den äckliga jävla
helveteskylan
säger aldrig någonting om
någonting alltid olösliga
mattetermer som bara leder till
vad han kallade en cirkel
ond cirkel
men idag är en sån dag
då ingenting spelar roll för
jag kom upp ur sängen i morse
jag hjälpte en gammal dam
över vägen
jag vågade säga eller inte säga
men mena
se inte på mig sådär som att
du vet att jag gömmer något
gillar när du säger att det ordnar sig
"känn ingen press"
säger till min broder att han kan
vara vad han vill hur han vill vem
han vill
inte
hade jag räknat allt som var i min mage
hade jag inte haft allt det i min mage
men idag är en sån dag
då jag inte räknar sånt
idag är en sån dag då jag
bara glider med
tillåter
tycker om
trots komplikationer och
obesvarade frågor tusen frågetecken
vet inte men ska dit
lite som snook fast ändå mer lame
vill säga att du ska komma dit
hålla min hand
säga något fint igen
men ger upp nu
(vilket jag egentligen gjorde
för fyra veckor sen
eller så var jag aldrig riktigt med
som vanligt)
du är fan inte värd
mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0