16:41

om jag ska vara sådär äckligt ärlig
och pinsamt äcklig så känns det som
att halva världen hatar mig och ingen
ingen ingen ingen vill ha någointing
what so ever att göra med mig alla
vill rymma bort från mig så långt bort
de kan det känns som att jag har blivit
bortglömd på ikeas leksaksland men
ingen letar efter mig ingen har märkt
att jag är försvunnen eller så är alla
festerna jag inte är bjuden på bara ett
bevis på att de firar att jag äntligen är
borta ute försvunnen ur deras liv ja
så är det nog tror jag ändå

för det är ju december och så rövigt
jävla kallt och jag har trasiga strumpbyxor
och trasigt liv kanske mest trasig över allt

snart ska jag i alla fall ut i det vita mörkret
och gå gå gå bort alla chokladkolor jag ätit
idag jag ska gå gå gå bort mina tjocka lår
och gå gå gååå bort mina hål fastän de bara
blir fler så är det ingen som märker det eller
ingen som vill märka det för jag är det bort-
glömda barnet på ikeas lekland

borde väl inte bry mig alls har ju inte brytt
mig tidigare men det var väl just det att
tidigare är inte nu för nu är nu och jag bryr
mig inte om hur saker och ting var innan
jag gör inte det och kanske inte ni heller men
om ni nu gör det så kanske ni ska tänka om
eller ni är väl inte intresserade av det ni kom
på som så många andra att jag kanske inte
var så skoj eller ni kanske bara inte orkade
med mig kanske inte VILLE ha mig ne jag vet
inte men jag ..... ne jag vet inte alls faktikst
förlåt
jag vet inte vad som händer

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag skulle kunna skriva exakt likadant just nu. vi är två bortglömda barn på ikeas lekland.

2010-12-27 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0