22:17

ibland känns det som att jag
har gått upp 100 kg och ibland
känns det som att jag nt gått
upp alls men alla små kläder
passar fortf å så länge dom
gör det så kmr allting va mer
elr mindre ok - den svåra biten
kmr då jag börjar växa ur kläder

i vilket fall mår jag för det mesta
ganska mkt bättre nu för tiden
jag äter det jag känner för å
försöker försöker försöker att
acceptera hur jag ser ut även
om det är svårt å även om det
är så himla enkelt att falla tbx
känner mej ändå mer mån om
att må bra nu för en gngs skull
har nog aldrig känt riktigt såhär
som jag gör nu för jag fattade
aldrig hur fucking illa det va

livet är va det är å även om jag
bara bara bara vill va smal så
vill jag nt gå miste om livet på
vägen till det så på ngt sätt
insåg jag nog att livet är mer
värt än smala lår även om det
är det finaste som finns i hela
vida världen å jag kmr ändå
aldrig acceptera att de skulle
böra skava mot varandra när
jag går men jag kan ju kanske
fortf få äta lite så att jag nt
svimmar av minsta ansträngning

livet är fan svårt alltså men jag
har jobb å det mesta är ändå
helt ok man ser livet på ett lite
annat sätt när man faktikst äter
å det är sjukt men sant för jag
har aldrig förstått det innan

Kommentarer
Postat av: maria

åh du anar inte hur betryggande detta är. du är så otroligt stark och du kommer klara det!!!!!! är så stolt, ett steg i taget. det kommer att gå!! saknar dig btw, otroligt mycket. puss och kram älskade vän.

2012-09-24 @ 00:32:04
URL: http://thingsnevercomereal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0