17:16

helt plötsligt är det ons å jag ska
hem till i å kolla film me massa
annat fint folk min karl är sjuk så
han kmr nt just my luck åååååh
allt suger igår grät jag mej igenom
hela kvällen va arg över va jag
gör mot mej sj snacakde me p idag
hon fick mej att äta idag är det ok
förutom all ångest som kniper i
magen men det va så jävla skönt
att bara va arg å gråta ut allt
igårkväll jag behövde verkligen
det även om monstret är kvar så
är det ändå en bit på vägen kanske

om exakt en vecka åker jag till
PRAAAAAAAAAAAAAG jag är så
oerhört jävla taggad att det knappt
är lovligt åh herregud fyfan va fint
det kmr bliiiiiiii å p är världens bästa
vill aldrig släppa henne vi matchar
så jävla fiiint åhhh gudarrrrrrrrs

nu ska jag snart springa till bussen
minuterna trillar alltid förbi så jävla
sakta på slutet (elr typ jättesnabbt
ifall jag är stressad/försenad) så jag
ligger mest i sängen å tänker tänker
åh ja ska nt sova hemma iaf hoppas
att karln kmr iaf så att vi kan pussas
lideeeee fast jag vill nt bli sjuk igen
åååh dilemmaaa

jaja fuck livet osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0