23:40

skulle lixom bara vilja känna nånting bra ett endaste litet gruskorn av braighet men ne det är fucking kaos å jag har börjat tvivla på allt inklusive min existens det är nt lätt att forts när dag in å dag ut består av massa roliga bestyr som ej uppskattas alls nt ens lite å jag vet att jag gör många sne- steg å många val som är fel men jag tkr nt att det borde straffas så hårt att jag nu är inkapabel att känna lycka att känna NÅNTING ALLS jag är ju nt ens tom längre jag har världens bästa pojke å en vän som jag spenderar timmar me att snacka i telefon me å ska flytta dit om några dagar alltså javet nt alls längre va som händer hur det ska gå om det kmr gå ifall det kmr försvinna elr om jag kmr försvinna öööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0