15:24

allting har hamnat på sniskan
mina föräldrar har mist allt för-
troende å tkr att jag är en larvig
å flängig tonåring JA Å VA VILL
DU vill jag skrika men jag fattar
att det nt är tillfälle för det just
nu för jag vet att jag varit världens
sämsta nu det senaste å jag
vet att jag struntat i vettiga grejs
men ibland måste jag få det
annars kan jag lixom nt andas
men det är inget jag kan säga
så att mapa förstår

natten hos karln min va fin iaf
vi hånglade massor å dom käkade
mat mitt i natten medan jag såg
på åt lite tomat sådär för att det
skulle se bra ut ungefär vattenpipa
ganska kallt men det va mysigt
somnade på hans bringa vaknade
av pussar i pannan mamma hade
kommit å jag skulle åka hem ba
sådär javene var tiden tog vägen
alls

har iaf städat mitt rum nu å om
jag ska va ärlig så känns det
faktiskt bättre me ett städat rum
kanske detta är vändningen (eh
hehh hoppas nt för mkt vaa) men
nu har jag ungefär ingen energi
allllllls å ligger drf i sängen å
halvsover/skriver detta

imorn är det valborg å jag är
typ ba nt sugen på ngt alllls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0