14:52

kvällen igår blev nog en av dom sjukaste
å samtidigt lätt en av dom finaste typ ever
jag fick sms vid 23 att jag kunde bli hämtad
å komma hem till karlen min så jag sa ja
kändes så rätt i hjärtmuskeln å det va så
himla gulligt att han ville komma å hämta
mej
vid 00 kom dom å det kändes SÅ RÄTT
äntligen jag ville ju egentligen inget hellre
än att somna med hans armar runt mej
vi kollade The Mechanic som va skitskum
men riktigt riktigt bra å jag lyckades
hålla mej vaken hela filmen hehe sen
drog vi ut på en ciggy å pratade om
resp gårkvällar å han va så fin fin fin
i ljuset från gatlyktan å jag kände att
åh kullerbutta i hjärtat ungefär

sen gick vi in å la oss å det va så sköönt
"läget?" frågade han
"jo, jag är ju här .. det är bara bra, sj?" svarade jag
"det är bra, det känns bra"
jag log fastän det var bäckmörkt i rummet
jag väntade å väntade på att han skulle
lägga armen om min midja å skeda med
mej men han gjorde aldrig det å jag tänkte
alldeles för många jobbiga tankar men
till slut så viskar han
"sover du ana?"
jag svarar ne å han fnissar lite
"jag vill ju bara va nära dej!" säger han sedan
å jag dog dog dog dog å sa
"men kom då!!" så la han sin arm om min
midja tog min hand å så somnade vi sådär
herregud så himla fint åh

tror minsann att jag håller på att bli kär
tror att han fått mej att lita lite mer på
honom att det känns lite mer äkta nu när
det ändå gått lite tid å han är fortf lika fin
herregud tänk att detta händer herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0