20:37

likförbannat faller jag tillbaka
utan att ens få något utav det
lovar mig själv att aldrig aldrig
mer men det lockar jag vill se
om han hör av sig jag vill se 
om det skulle kunna vara något
men nej besvikelsen tar övertaget
jag tar underlaget såklart vad
annars lyckligt vis hade jag (tro
det eller ej) inte förväntat mig
något annat men jag håller fast
vid vad som är viktigt drunknar
i mina böcker och i kaffe som
vanligt även om jag är less på
att endast leva för kaffe och böcker
så är det ju så det ligger till och
jag må vara töntigast i världen
men vad spelar det för roll någon
gång lär jag väl hitta någon som
kan falla för alla mina fel och brister
och knäppheter och någon som jag
kan falla för sådär pladask som alla
pratar om hela tiden hela tiden hela
tiden alldeles för nära mig alldeeles
för entusiastiskt för att jag inte ska
bli rädd och ledsen då jag aldrig varit
den som varit den som faktikst känt
det där sprudlande fina som sägs vara
så speciellt och fint och underbart
är det min tur snart?

Kommentarer
Postat av: maria

ååååh när soooooom!!! när kan du fina duu??? saknar dejjjeeeee!! och, böcker och kaffe är så fint och gott hih PUSSSSssSS

2011-03-04 @ 01:13:11
URL: http://wewontneedlegstostand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0