16:17

det är alldeles för mycket november i luften idag. jag
har raggsockar och tända ljus. det är inte mars. jag lever
i någon slags illusion. mitt fönster är alldeles tårfyllt. jag
med, nästan. jag har stängt ventilationen (förlåt pappa)
för att det blåser rakt in. jag har knäppt koftan för att
det är så himla kallt. jag lyssnar på hello saferide och
försöker finna någon slags marsvärme i världen idag. det
är hopplöst

jag tror att mina vänner planerar överraskningsfest till
mej imorn. om dom inte gör det kommer jag bli jätteledsen,
eftersom att jag har fått för mej att det är så. jag blir 18
om tre dagar. önskar att det pirrade lite mer i magen.
önskar att jag kunde le åt lite mer saker i livet. än en resa
om fyra veckor, och en siffra som ändå skrämmer skiten
ur mej

har inte kunnat sova på hur många nätter som helst. sover
ungefär två timmar. vaknar jättepigg och är pigg hela dagen.
förstår inte. detta är läskigt. överkonsumtion av kaffe? nej.
nejnej. gud nej. tittar på skins istället. mamma sa idag
"detta är det enda du gör, latmask! hur kan det vara så bra???"
det är nog inte så himla bra egentligen. världens sämsta
skådisar som ser ut att brista ut i ett asgarv när det ska se
ut som att dom är förkrossade och börjar gråta. ändå så sitter
jag där varje dag. tänker på det varje dag. S O R G L I G T
men trevligt. mysigt att krypa ner i sängen och veta att man har
något kul att titta på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0