11:44

idag är en lycklig söndag
sånär som på bara ben, lycklig musik,
massa skins, en enda läxa (okej, kanske
två) och tråkväder utomhus så att man har
tusen anledningar att ligga kvar i sängen
och aldrig aldrig gå upp. förutom när kaffet
är klart och jag hittade vaniljyoghurt i kylen

gårkvällen spenderades i finhuset. vi spelade
alfapet och åt blockchoklad. sådär villkorslöst
igen som är så perfekt och fint pågrund av alla
sina menlösa skavanker och tystnadsgropar
alfapet är bra fint ändå. kommer bli en grej
jag känner det på mig. it all began in mars

det känns fint att vara fri, det känns fint att
andas, det känns fint att le utan att kinden håller
på att gå i tusen bitar (för jaaa svullnaden är
nästan nästan helt borta nu), det känns fint att
bara ligga i sängen. även om det är det jag
har gjort nu konstant i tre-fyra dagar

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0